Dažnai užduodami klausimai (DUK)
Tai gali būti dėl trikdžių mūsų tiekėjams ir kurjeriams, užsakymai gali užtrukti ilgiau, nei planuota. Atsiprašome, jei taip nutiko su jūsų užsakymu.
Jei jūsų užsakymas išsiųstas, sekimo informaciją stebėkite Omniva, Venipak ar DPD kurjerio nurodytais būdais elektroniniame laiške.
Jei sunku rasti sekimo kodą, būtinai skambinkite ar rašykite elektroniniu laišku mums ir mes padėsime.
Jei gavote prekę sugadintoje (pažeistoje pakuotėje) prašome apžiūrėti ar nebuvo pažeista gaminių pakuotė ir apgadintas gaminys. Jei tai tik pakavimo pažeidimas ir gaminio įpakavimas nepažeistas, tuomet galite saugiai vartoti produktus. Jei vis tik pažeistas ir gaminys, prašome nufotografuoti ir siųsti mums elektroniniu paštu info@velzelioduona.lt ir mes išspręsime šią problemą pakeisdami kitu gaminiu ar grąžindami pinigus.
Pirmiausiai, atsiprašome, jei įvyko klaida. Susisiekite su mumis telefonu +370 602 29882 ar elektroniniu paštu info@velzelioduona.lt ir kartu išsiaiškinsime, kur įvyko klaida ir kokią prekę turėjote gauti. Tai bus greičiausias būdas užtikrinti, kad gautumėtę prekę kurios norėjote.
Dažniausiai mes jau turime jūsų užsakytos duonos rūšies, tačiau pasitaiko, kad neturime reikiamo kieko, todėl planuodamiesi gamybos terminus, truputį pakoreguojame pristatymo terminus. Mes visuomet norime jums išsiųsti kuo šviežesnį gaminį ir kuo greičiau pristatyti, todėl optimizuojant procesus galimi terminų pakeitimai.Tad, jei užsakymo išsiuntimas užtruko, supraskite, kad tai darome, kad jūs sulauktumėte kuo šviežesmės duonos, per maksimaliai trumpą terminą.
Susisiekite su mumis