Dažnai užduodami klausimai (DUK)

Kodėl vėluoja mano užsakymas?

Dėl pandemijos sukeltų trikdžių mūsų tiekėjams ir kurjeriams, užsakymai gali užtrukti ilgiau, nei planuota. Atsiprašome, jei taip nutiko su jūsų užsakymu.

Jei jūsų užsakymas išsiųstas, jo statusą sekite Omniva ar DPD kurerio nurodytais būdais elektroniniame laiške.
Jei sunku rasti sekimo kodą, būtinai skambinkite ar rašykite elektroniniu laišku mums ir mes padėsime.

Gavau prekę sugadintoje pakuotėje.

Jei gavote prekę sugadintoje (pažeistoje pakuotėje) prašome apžiūrėti ar nebuvo pažeista gaminių pakuotė ir apgadintas gaminys. Jei tai tik pakavimo pažeidimas ir gaminio įpakavimas nepažeistas, tuomet galite saugiai vartoti produktus. Jei vis tik pažeistas ir gaminys, prašome nufotografuoti ir siųsti mums elektroniniu paštu info@velzelioduona.lt ir mes išspręsime šią problemą pakeisdami kitu gaminiu ar grąžindami pinigus.

Gavau ne tą prekę. Ką daryti?

Pirmiausiai, atsiprašome, jei įvyko klaida. Susisiekite su mumis telefonu +370 602 29882 ar elektroniniu paštu info@velzelioduona.lt ir kartu išsiaiškinsime, kur įvyko klaida ir kokią prekę turėjote gauti. Tai bus greičiausias būdas užtikrinti, kad gautumėtę prekę kurios norėjote.

Susisiekite su mumis